2018. január 25., csütörtök

23.nap


Tegnap készítettem palacsintát rizslisztből. Sokat olvastam, hogy nem igazán sikerülnek a tészták mert törik.
Sokk-sok recept olvasása után elkészítettem én is szerintem nem lesz rossz. Az arányokat nem tudom leírni, mert az első kettő nem sikerült ezért még kevertem hozzá egy kis ezt egy kis azt :-)

Palacsinta recept/ arányok nélkül
- Rizsliszt
- Keményítő
- Eritrit
- Tojás
- Tej
- Szóda
- csipet só
- szódabikarbóna
- olaj
- reszelt citrom, fahéj


Reggel: 3/1 kávé
            Abált szalonna , abonett kenyér, zöldség

Délelőtt:

Ebéd: Tojás leves
          Palacsinta / Rizslisztből



















Vacsora: Tortilla  /zöldségekkel
Recept itt található:

  • 240 g liszt/ én Alfa-Mix lisztkeverékből készítettem
  • 8 g sütőpor
  • 160 ml langyos víz
  • 2 evőkanál étolaj
  • csipetnyi só

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése