2018. január 9., kedd

7.nap


6.nap tapasztalata: Tegnap délre nem hoztam ebédet, volt 10 percem, hogy gyorsan a munkahelyemről kiszaladva vegyek valamit. Van a közelben pár kifőzde én most az egyikbe beszaladtam, de sajnos nem tudtam venni semmit amit ehettem volna. Sokan voltak, igaz folyamatosan töltötték fel, de sajnos annyi időm nem volt hogy megvárjam. Ezért maradt a Gyros-os  /husi, zöldség /  az hamar megvolt.



Reggeli : 3/1 kávé
                Fitt túrórúdi, mandarin
               
 Délelőtt: G.mentes kenyér , vaj, felvágott

EbédSonkás-spenótos tészta

Délután: Névnapozás volt ezért fincsi házisüteményeket ettem. :) persze mértékkel :)

Vacsora: Pizza :) ez egy ilyen délután ..este.. lett :)

Sonkás spenótos tészta

Pici olajon 3-4 gerezd fokhagymát pirítani ,majd rátenni a nyers spenótot , sózni, borsozni. Én lefedtem és 5 perc alatt megpuhult a spenót. 2 dl tejfölt belekavartam és összefőztem. Bacont kockára vágtam és megpirítottam. G.mentes tésztát kifőztem.

A mikor kész volt minden összekevertem. Tálaláskor reszelni lehet rá sajtot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése