2018. január 5., péntek

2.nap



Az 1 nap tapasztalata , hogy este már éhes voltam mire hazaértem :-) Én nem szeretek éhezni :-) A szénhidráttal és cukorral dús ebédem mellet nem fordult elő hogy  4-re megéhezzek :-)
Munka után kb. 6 órákkor lett kész a vacsora. "Gombaleves baconnel ",  sikerült úgy jól laknom hogy csak egy müzli szeletett ettem utána :-)

Az este elkészítettem a rántottát és ezt vittem a munkahelyre, illetve gomba levest.

Reggeli :  3/1 kávé
                 4 szeletke gluténmentes kenyér
                 Bacones tojásrántotta, uborka
     
Tízórai: 1 db alma
              sikerült, úgy bereggeliznem, hogy nem voltam éhes :-)
         
Ebéd: Gomba leves,
           1 szelet g.mentes kenyér

Délután: 3/1 kávé , 3 db szaloncukor :-) mandarin
                Túros tészta g.mentes tésztából
           


Vacsora: g.mentes kenyérből szendvics
                g.mentes keksz / omlós a keksz nagyon, de finom :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése