2018. január 6., szombat

4.nap


3 nap tapasztalatai: Mivel én csoki függő vagyok :-) most harmadik nap délután éreztem azt, hogy egy nagy táblával megtudnék enni.  G. mentes csokoládét  ettem kis tábla felét . Finom volt nem mondtam volna meg róla, hogy nem rendes csokoládét eszem.



Reggeli : 3/1 kávé
                 Kőrözöttes répás kenyér

Délelőtt: Ananász

Ebéd: Sertéscsont leves
           Ananászos sertés dagadó
           Céklasaláta
           G.mentes kenyér

Délután: Sikerült 1 maroknyi csokis mogyorót ennem :-) :-)

Vacsora: Kőrözöttes pirított g,mentes kenyér , lila hagyma, erőspaprika
                Mandarin


Ananászos sertés dagadó

A sertés dagadót vékony szeletekre vágtam, fűszereztem. Serpenyőt felforrósítottam majd az ananász és a hús szeletek mindkét oldalát gyorsan átsütöttem. Jénai tálba tettem a húst rá az ananászt, majd 1 tojást reszelt sajttal összekevertem és a tetejére öntöttem. Lefedve sütöttem először majd amikor megpuhult a hús picit meggrilleztem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése