2018. január 5., péntek

3.nap

Szép hétvégét mindenkinek !

 2 nap tapasztalatai : tegnap már nem volt olyan éhes az étkezések között, :-) mivel gyorsabban felszívódnak az ételek, így tényleg szükség van a napi ötszöri étkezésre. Sok folyadékot fogyasztok víz formájában, és zöld teát iszok :-)


Reggeli :  3/1 kávé
                 2 db lágy tojás
                 répás kenyér
                 zöldségek

Délelőtt:  linzer sütit ettem :-) ebbe minden volt cukor liszt :-)

Ebéd: Karfiol leves
           Fűszeres csirkemell, salátával amibe feta sajtot kozkáztam
           1 db müzli szelet
           1 pohár sprite azért lecsúszott :-)


Délután: 1 marék, mogyoró, napraforgó
                pár kocka g.mentes csokoládé

Vacsora: Délről maradt húsi, meg zöldség
                 g.mentes kukoricapehely
               

Karfiol leves


Vöröshagymát megdinsztelni pici olajon, rátenni a karfiolt összepárolni. Amikor puha felönteni vízzel, fűszerezni, és amikor megfőtt a karfiol tejföllel tálalni .


 

 Fűszeres csirkemell, salátával feta sajttal

Csirke mellett kockára vágni. Én az alábbi fűszerekkel ízesítettem, só, bors, fokhagyma csípős paprika, piros őrölt paprika és pici olajat öntöttem rá összekevertem és egy éjszakára állni hagytam.
Ma délbe megsütöttem grillserpenyőbe. A zöldségeket és a feta sajtot  összevágtam, borssal megszórtam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése