2018. január 21., vasárnap

18.nap

Levesbe külön vízbe galuskát főztem, illetve a hús mellé hagymás krumplit készítettem köretnek, így ma sem kellet kétfélét főznöm. :-)





       1  evőkanál útifűmaghéjt elkeverni 1 dl vízbe és meginni éhgyomorra.Jó az emésztésre.

Reggeli :  vajas abonett /g.mentes az abonett
         
Délelőtt: -

EbédRaguleves /csirkeaprólékkal
           Baconos csirkemell, salátával
           Almás süti / zablisztből







Délután: -

Vacsora: Füstölt sajt , uborka saláta


Raguleves:

Pici olajon vöröshagymát dinsztelni.Rátenni az aprólékot, illetve az apróra vágott zöldséget ,répát, illetve borsót és 1 gerezd fokhagymát. Az egészet dinszteljük tovább, amíg a hús kifehéredik.Felönteni vízzel , sózni, borsozni és amikor megfőtt, petrezselyemmel megszórni.

Baconos csirkemell:

Bacon szeleteket teríteni a jénai tál aljába , rátenni a vékonyra felszeletelt sózott és borsozott csirkemellet, majd megint bacon szalonna, utána vöröshagyma, petrezselyem, majd tejföllel megkenni. 180 fokos sütőben készre sütni.


Almás süti:

450 gr teljes kiőrlésű zabliszt
250 gr margarin
150 gr cukor/ ereitrit
3 evőkanál tejföl
2 egész tojás
1 csipet só

A fent leírtakat összedolgoztam, majd egy vajazott tepsibe a felét belenyomkodtam.

1 kg almát megpucoltam, vékony szeletekre vágtam és rászórtam a tésztára, fahéjjal és 2 cs. vaníliás cukorral megszórtam. A tészta másik felét kinyújtottam és az almára tettem. 1 egész tojással megkentem és 180 fokos légkeveréses sütőben kb, fél óra alatt készre sütöttem.


               








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése