2018. január 31., szerda

28.nap



Reggel: 2/1 kávé
               szendvics , Abonett g.mentes

Délelőtt: Kukoricapehely , g.mentes

Ebéd: Karfiolkrémleves
           Sült zöldségek, virsli

Délután: Túrórudi


Sült zöldségek

Egyszerű gyors köret
Répa, zöldség,zeller, karalábé, burgonya, fokhagyma, vöröshagyma,cukkini
A zöldségeket felszeleteljük vékony csíkokra. Olajat öntünk rà és én most sült krumpli fűszersóval îzesítettem. 180 fokos sütőben ,alsó-felső sütésen 40 percig sütöttem...én picit roppanósan szeretem a zöldségeket.


Vacsora:

Fánkocskák

1 db tojás
1 dl tej
5 dkg olvasztott vaj
2 evőkanál Eritrit
1 ,5 dkg élesztő / száraz
annyi lisztet adunk hozzá / rizsliszt / hogy olyan tésztát kapjunk,hogy a fakanálról leváljon. Forró olajba kanállal szaggatjuk és mindkét oldala pirosra süljön.
Én kenyér rizslisztet használtam. Házi barack lekvárral csemegéztem a fánkocskát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése