2018. január 27., szombat

24.nap




Reggeli: Császárszalonna, Saláta, Abonett  /g.mentes

Ebéd: Csőben sült brokkoli másképp
            Áfonyás süti / rizslisztből


Csőben sült brokkoli kicsit másképp 

Brokkolit és a rizst megfőztem. 
2 tojást ,1 evők.keményítőt , sót, bors, csípős paprikát, tejjel összekevertem és kockáztam bele sajtot. A jénaiba beletettem a brokkolit rá a rizst majd a főtt császár szalonnát és rá öntöttem a tejes, tojásos egyveleget . Tetejét megkentem tejföllel és pici reszelt sajttal. Sütőben készre sütöttem.

Citromos süti, áfonya lekvárral

4 egész tojás
1 dl olaj 
1 diónyi zsír
12 evőkanál rizsliszt
1 vaníliás cukor
3 evőkanál Eritrit 
fél csomag sütőpor
késhegynyi szódabikarbóna
1 citrom leve és a reszelt héjja

A fent leírtakat összekeverjük kézi habverővel, és egy őzgerinc formába öntjük. 170 fokos sütőben készre sütjük. Amikor megsült kiöntjük, felszeleteljük vékonyra és megkenjük áfonya lekvárral.



Vacsora: Gombóc Artúr voltam ;) :) ;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése